lørdag den 22. juli 2017

Endelig lidt ro på...

Livet her på Lolland er blevet en smule mere hverdagsagtig - på den gode måde. For flyttekasserne er væk og erstattet af møbler og malerier på førstesalen, og i stuen har min netbutik fået reoler op og varer på hylderne. Jeg er særdeles tilfreds med begge dele, skønt det har taget dobbelt så lang tid, som jeg havde ventet/håbet...



Det betyder også, at vi nu endelig har tid til at nyde det lidt. Og til at kigge nærmere på omgivelserne. Forleden pakkede vi en lille frokost med masser af jordbær, tomater og æblesaft, og så kørte vi nordpå til Kragenæs havn, hvor vi kunne sidde ved ét af de mange picnicborde og spise med udsigt til vandet.

Bagefter gik vi tur i den hyggelige havn og op i hovedgaden, mens vi i høj grad følte, at vi var på ferie. Jeg tror faktisk godt, at jeg kan vænne mig til denne ferieagtige hverdagsstemning... :-)




4 kommentarer:

Ellen sagde ...

Det er vist lige før, du skal melde dig som aktiv bidragsyder til Lolland-Falster Lovestorm - du er en god ambassadør for vores lokale sydhavsøer :-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Tak! Det er nemt at være en god ambassadør, når der er så mange skønne steder at skrive om... ;-)

Unknown sagde ...

Mia må meget gerne dele sine blogindlæg i Lolland-Falster Lovestorm. Det ville være super!
Mange hilsener
Kirsten Sydendal

Mia Folkmann sagde ...

Kirsten: Jamen det gør jeg gerne :-) Tak, Kirsten.