torsdag den 17. maj 2018

Bogen om Skotland

Nu har jeg endelig modtaget min bog om Skotland fra tryk - og det er altså en vidunderlig oplevelse at se det færdige produkt.

Samtidig er det for mig et gensyn med alle de skønne steder, vi rejste rundt til i efteråret 2016, for næsten alle bogens billeder blev taget dengang.

Skotland får man aldrig nok af, synes jeg. Jeg elsker naturen deroppe; jeg elsker bjergene og de dejlige byer som Perth og Stirling og Edinburgh (og alle de andre...). Jeg elsker de dejlige mennesker, som skotterne er - fulde af humor og lune.

Jeg tror og håber, at bogen afspejler min kærlighed til landet. Jeg har været der mange gange efterhånden - og jeg skal helt sikkert dertil igen så snart som muligt, for jeg har mange flere bogplaner, der også inkluderer denne del af Storbritannien.

Hvis du skulle have lyst til at købe min bog, så kan den købes i min netbutik eller gennem boghandlere landet over.

8 kommentarer:

Ellen sagde ...

Tillykke med din nye udgivelse.
Jeg kan jo kun give dig ret i, at Skotland er et smukt, smukt land. Jeg håber du får solgt rigtig mange bøger om landet, så du kan inspirere mange til rejser dertil.
Jeg synes, at de britiske øer generelt er for lidt kendt af det danske turistfolk, og de har bare SÅ meget at byde på! Ja ... øerne altså ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Tusind tak! Det ville være dejligt, hvis man kunne interessere sig både for landet og for mine bøger ;-) Ja, de britiske øer er aldeles vidunderlige, og der er så meget at se og opleve. Vi to gør i hvert fald vores bedste på den front... :-)

Madame sagde ...

Så spændende at du har skrevet denne bog om Skotland! Det er en land, jeg aldrig har besøgt, men jeg kunne tænke mig, at landskabet minder om Norge, som jeg har rejst tyndt :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Jeg vil tro, at der er mange lighedspunkter med Norge, men jeg har aldrig været der. Må vist se at komme nordpå... ;-)

Marianne sagde ...

Tillykke med den!
Den vil jeg straks bestille!
Jeg elsker også Skotland - og vil nu glæde mig til at læse din bog om dette skønne land. :)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Tusind tak; jeg håber, at du vil synes om bogen. Skotland er så vidunderlig, og jeg vil helt sikkert skrive mere om det land senere og på anden vis :-)

Marianne sagde ...

Velbekomme!
Jeg modtog den i sidste uge, fra dig/fra din netbutik - Mange Tak! Og Tak for den lille ekstra gave: 2 engelske thebreve, som jeg glæder mig til at smage :) - og Tak for din personlige hilsen.
Jeg er allerede begyndt at læse i den og jeg er meget begejstret for bogen; både fotos og tekst. :)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Hvor er jeg glad for at høre det (også selv om jeg først ser din kommentar nu) - jeg holder så meget af at skrive de bøger; det er en ønsketilværelse for mig :-)