Fra dem får jeg ikke bare en mail, der fortæller mig, at der er en pakke på vej - jeg får også muligheden for at ændre leveringstidspunktet til en dag, der måske passer mig bedre.
På den valgte dag får jeg en morgenmail, der fortæller mig, at Frank (eller hvad chaufføren nu hedder) kommer med pakken inden for den og den time på dagen. Og samtidig får jeg et link, så jeg kan følge Franks færden på et kort.
Her kan hele tiden opdatere og se, hvilket nummer jeg er i "køen" på leveringsruten, og det hele passer så fint, at jeg til sidst næsten kan stå klar ved lågen og modtage pakken.
Det må da siges at være effektivt... :-)
5 kommentarer:
Det er virkelig fin service - må meget gerne indføres også her i landet ... :-)
Imponerende! Det måtte Postdanmark gerne leve op til. Det er måske kun private foretagender, der er så effektive?
Madame: Helt enig!
Rasmine: Jeg tror kun, at det er de private - indtil videre i hvert fald... ;-)
Hold da op, hvor er det bare smart. Det kunne jeg også ønske mig i Danmark.
Stegemüller: Man kunne da håbe, at ideen bredte sig.. ;-)
Send en kommentar