tirsdag den 3. december 2019

Mest for sjov - små håndholdte videoer fra hverdagen

Jeg er blevet ret glad for at indspille små videoer om dit og dat - indtil nu er det blevet til videoer fra butikken med fokus på nogle af varerne og også en præsentation af mine egne personlige julekalendere.

I søndags forsøgte jeg mig som udendørs videofotograf. Vejret var så fint, og jeg havde Gussi med i snor. Det sidste var så min Akilleshæl... for prøv at gå roligt med det lille kræ i den anden ende af snoren...!

Resultatet blev en hel masse hund - set bagfra - og ikke ret meget af omgivelserne andet end siv. Pæne siv, ganske vist... men der er plads til forbedringer.

Så denne video blev kategoriseret som "Mest for sjov", og jeg har på fornemmelsen, at der kommer en hel del i denne kategori. :-)

Hvis du har lyst til at kigge ind på min kanal, kan du finde den lige HER

Ingen kommentarer: