fredag den 31. august 2018

Ny bog: AUTOCAMPERLIV - på tur i Sydengland


Så er min nye bog kommet fra tryk. AUTOCAMPERLIV - på tur i Sydengland er en rejsebeskrivelse, som man kan  følge "i sporene af", hvis man har lyst.

Jeg håber, at denne form for bog kan give inspiration til mange - både til dem, der går og drømmer om en sådan tur i autocamper - hvad enten den er ejet eller lejet - og også til dem, der bare kunne tænke sig at tage turen i almindelig bil. For trods titlen er det bestemt også en mulighed.

Bogen er fyldt med billeder og beskrivelser af haver, huse og områder - meget i stil med mine ANGLOFILIA udgivelser. Og så er det en "soft cover" bog, der er nem at have med på rejsen.

Den glade tegning på bogens omslag er frembragt af min rare og dygtige grafikermand, John Folkmann.

Bogen kan købes lige her - og på min side Autocamperliv kan du se de links, der er knyttet til bogen.

7 kommentarer:

Nana sagde ...

Kære Mia.
Til lykke med udgivelsen! Det må være stort - også selv om du har prøvet det før - at se sin bog på tryk. Sydengland er vidunderligt. Det er nogle år siden jeg var der sidst, men jeg har rejst en del i området som er noget af det smukkeste jeg kender.
Og forsiden på din bog er bare så sød. Det kan du hilse din mand og sige :-)
God weekend!
Kh Nana

Mia Folkmann sagde ...

Nana: Tusind tak, Nana. Ja, det er altid en skøn følelse at stå med sin egen bog i hånden; også selv om man har prøvet det før. Sydengland er dejlig, og der er meget mere at udforske. Men denne gang bliver det Cotswold og Sydwales, der står for tur.

Tak for rosen til min mand. Den bliver han glad for :-)

God weekend til dig også. KH

Ellen sagde ...

Du bliver nok ikke overrasket, når jeg siger, at jeg også er ret vild med Sydengland - og Cotswolds og Wales og Lake District og Yorkshire og ... ja, stort set det hele.
Tillykke med udgivelsen. Jeg er sikker på, at du kan inspirere mange til at feriere i det skønne land :-)

Maja sagde ...

Mange tak. :)

Marianne sagde ...

Jeg forsøgte lige at lægge en kommentar, men den kom ikke med, så nu skriver jeg igen :)
Jeg skrev, at jeg lige har bestilt bogen (har først lige set dit indlæg om bogen nu, ca. 1 1/2 måned efter du skrev det; ja tiden flyver af sted :D ) og glæder mig meget til at modtage den og læse den, Mia :)
Sikke en fin illustration din mand har lavet til forsiden!
Jeg har samtidig bestilt din bog "Vores Engelske Hus", som jeg også glæder mig meget til at gå på opdagelse i.
Jeg skrev også i min kommentar før, at jeg er virkelig begejstret for alle dine bøger og kun kan anbefale alle at få læst dem og at de ikke vil blive skuffede :)
Nyd det skønne, milde Efterårsvejr - det gør jeg i hvert fald, til fulde, i disse dage!
Mange Efterårs hilsener,
Marianne

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Nej, vi to har rigtig meget til fælles. Tak, Ellen. Jeg håber, at jeg kan inspirere... (og undskyld, at jeg først ser kommentaren nu - min "kommentar-meddeler" var slukket af en eller anden grund)...

Maja: Selv tak :-)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Tusind tak for dine rosende ord. Jeg er så glad for, at du kan lide mine bøger - jeg elsker at skrive og synes lidt, at jeg spilder tiden, hvis jeg IKKE gør det ;-)

Jeg fik desværre ikke besked om din kommentar - ikke før nu, hvor du selv nævner det - men det skulle være i orden nu :-)