lørdag den 25. februar 2012

Der kom en mail...



En sød veninde fandt på en god idé, og udsendte en lille "vandremail":  

Så var det lige, jeg tænkte – hvorfor gå alene, hvis jeg kunne få følgeskab af andre – for man snakker så dejligt på sådan en vandring, og madpakken og den varme te smager ekstra godt, når der er nogen at dele den med... 

Og da jeg jo sidder her med næsen i programmeringer og skriverier, så er det godt, at jeg kan blive hevet op af stolen og trukket med ud i det fri. Ud i sol og blæsevejr...  

Jeg glæder mig!

5 kommentarer:

Balsfjord og Malangen historielag sagde ...

Så utrolig koselig, da! Jeg trives best alene på tur - men jammen er det koselig med selskap også. Noen å skravle med, noen å le med!

Ha en hyggelig tur, og god helg.

Mia Folkmann sagde ...

Lill-Karin: Jeg kan også lide begge dele. Og lige nu er det godt med selskab... :-)

Du må også have en god helg...

Gowings sagde ...

God tur. Hold på hat og briller for det blæser derude :)

Susanne sagde ...

Vejret er også fint i dag, men meget blæsende herude på vestsjælland. God tur - måske jeg skulle gøre det samme. Jeg kender en lille 4-benet, der rigtig gerne vil med.

Mia Folkmann sagde ...

Gowings: Jo tak, der var godt nok vind i håret... ;-)

Susanne: Også meget blæsende her. Sommetider gik vi nærmest baglæns... ;-)